wtorek, 7 września 2010

Pleszew - NADCHODZĘ!

Strasznie się cieszę że udało mi się załatwić budżet i w ostatniej chwili zagwarantować sobie udział w tym ogromnym wydarzeniu. Jak pisałem wcześniej będzie to najlepsza impreza amatorska w Polsce z udziałem Krzysztofa Hołowczyca oraz Macka Wisławskiego.

Największe podziękowania należą się mojemu sponsorowi. Bez niego nie mógłbym wystąpić w tym Rajdzie. Chodzi o Salon Fryzjerski VERA.



Ogromnie DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!

Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na reklamę na moim Subaru więc może znajdzie się ktoś chętny do promowania swojej firmy w tej Bardzo Medialnej Imprezie.

Mój cel na 2 Rajd Pleszewski to oczywiście zwycięstwo. Zdaję sobie sprawę że nie będzie to łatwe lecz głęboko wierzę że jestem w stanie tego dokonać. Bardzo chciałbym spotkać się z Hołkiem i trochę porozmawiać o "jego" Subaru. Jakieś zdjęcie etc.

Powalczę jeszcze o załatwienie dobrych opon, niestety na pewno nie zdążę z wystrojeniem Type-R'a :(

Już nie mogę się doczekać rajdu. Jestem wygłodniały rajdowania, szczególnie że ostatni miesiąc głównie organizowałem treningi i nie mogłem jeździć.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku