Brałem udział w 2 i 3 Rajdzie Ziębickim i jak zobaczyłem że jest kolejna edycja i jak zobaczyłem jak niesamowicie się rozwinął to nawet sekundy sienie zastanawiałem i postanowiłem się zgłosić z moim pilotem Przemkiem:
http://rajdziebicki.org/lang.pl/6/listazgloszen
Jestem na liście ale to tylko połowa sukcesu. Potrzebuję zebrać budżet aby móc w tym Rajdzie wystąpić.
Dlatego wystosowałem ofertę. Może ktoś z czytelników tego bloga zna kogoś kto by był tym zainteresowany.
OFERTA
Reklama na Subaru Type-R na 4 Rajd Ziębicki.
Koszt startu w 4 Rajdzie Ziębickim to 700 PLN (wpisowe, paliwo, nocleg) i za tyle udostępnię powierzchnię reklamową na moim Subaru Impreza Type-R (cała powierzchnia oprócz "paska przeciwsłonecznego" na przedniej szybie).
Koszt zrobienia i naklejenia reklamy nie jest wliczony w cenę.
Więcej info o samochodzie i kierowcy:
www.TomekSliwa.com
Brałem udział w 2 i 3 rajdzie Ziębickim. W drugim Rajdzie Ziębickim zdobyłem nagrodę publiczności za najbardziej efektowny przejazd po Ziębickim rynku a w trzecim Rajdzie zająłem II miejsce w klasie i w generalce (tej nieformalnej bo klasa VI - czterobuty z turbo 8) - wówczas nie była zaliczana do generalki).
W tym roku chcę wygrać, mimo że konkurencja jest dużo , dużo mocniejsza niż w poprzednich latach. Samochód jest bardzo dobrze przygotowany i aż rwie się do jazdy (kierowca zresztą też).
4 Rajd Ziębicki jest rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów - cyklu, w którym od lat ścigają się najlepsi amatorzy w kraju, dodatkowo jest rundą Kierowcy Roku Opolszczyzny, co powoduje że zainteresowanie i uwaga mediów jak na tą rangę zawodów jest OGROMNE! A konkurencja też bardzo mocna.
Z każdego Rajdu było mnóstwo zdjęć, filmików więc ekspozycja reklamy nie była by tylko na czas trwania Rajdu ale długo, długo po. Sumując ilość oglądnięć filmików na YouTube z 3 Rajdu Ziębickiego, wychodzi kilkanaście tysięcy i tutaj tak na prawdę można dopatrywać się skuteczności reklamy.
Zapraszam do kontaktu:
Tomek Śliwa
e-mail: tomekstyper@gmail.com
kom: 607-440-773
Pozdrawiam
Tomek Śliwa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz